רשת האינטרנט הביאה איתה מהפכה של ממש בכל מה שקשור להתנהלות של עסקים. מכיוון שמדובר ברשת וירטואלית והיא מתקיימת במרחב מקוון ועצום – יש באפשרותה להתגבר על אתגרים גאוגרפיים וכך לאפשר מגוון רחב של שירותים גם כאשר אין קרבה פיזית בין העסק לבין קהל הלקוחות שלו. עובדה זו בהחלט נלקחת בחשבון גם כאשר יגיע בעל עסק להתחיל תהליך של קידום האתר שלו. אנשי מקצוע מנוסים מהתחום כמו עדן שרעבי יידעו איך ומה הדרך הנכונה להציע שירותים מתקדמים ויעילים של קידום אתרים עבור לקוחות בכל רחבי הארץ ולא בהכרח רק ללקוחות שנמצאים בקרבתם הגאוגרפית. זה בהחלט אפשרי וכמו שירותים רבים נוספים שאפשר להציע מרחוק – כך גם שירותים של קידום אתרים.
מתן שירותים טכנולוגיים מרחוק
כאמור, בזכות רשת האינטרנט אפשר לעשות הרבה דברים ולהציע מגוון רחב של שירותים גם מרחוק. שירותים מקצועיים של קידום אתרים בצפון יכולים להינתן ברמה גבוהה וביעילות מרשימה גם אם הם מוצעים על ידי מקדמי אתרים שהמשרדים שלהם ממוקמים באזורים אחרים בארץ. הקרבה הגאוגרפית אינה רלוונטית ובוודאי שלא הכרחית. את הפגישות אפשר לקיים בצורה וירטואלית בשיחת טלפון או וידאו, יש תוכנות שמאפשרות לקיים ישיבות גם עם כמה אנשים, אפשר לשלוח דרך הדואר האלקטרוני חומרים, קבצים או מסמכים וכמובן לשתף קישורים ורק אם באמת חשים צורך – אפשר להיפגש, פשוט כי לפעמים זה יכול להיות נחמד להיפגש פנים אל פנים ולראות עם מי עובדים בצורה שוטפת וצמודה. אך כאמור – ברגע שמוצאים מקדם אתרים מקצועי עם המלצות לרוב, עם דוגמאות רבות של אתרים שקידם אך הוא לא נמצא בקרבה גאוגרפית – לא חייבים לפסול את העבודה איתו רק בשל עובדה זו. זו בדיוק המהות של רשת האינטרנט – אפשר ליהנות משירותים ברמה גבוהה בלי מפגשי בלתי אמצעי.
איך בוחרים שירותי קידום אתרים?
כמו כל איש מקצוע אחר – גם כאשר מדובר בשירות של קידום אתרים חשוב מאד לבחור היטב ובצורה נבונה את המקדם שאיתו רוצים לעבוד. חשוב שיהיו לו כמה שיותר המלצות מבעלי עסקים אחרים, כדאי שיהיו אלה המלצות מקולגות או עמיתים מוכרים, אפשר לראות דוגמאות לאתרים או עמודים עסקיים שהוא קידום והקים בהצלחה וכמובן שאפשר לראות גם הוכחות לקידום נכון ויעיל דרך שלל כלים טכנולוגיים שאוספים מידע ומאפשרים לבדוק מצב לפני תחילת קידום האתר, תוך כדי ולאחר שהתהליך הסתיים. חשוב לשוחח בטלפון, להרגיש את התקשורת והכימיה איתו או איתה וכמובן להבין מה תהליך העבודה ממש מההתחלה. כאשר יש כמה וכמה פעולות שקשורות באפיון העסק, המוצרים וקהל היעד – אפשר להבין שמדובר במקרם מקצועי ומנוסה שכבר קידם בעבר לא מעט עסקים אחרים