מועדוני צרכנות שיש בהם אינספור לקוחות וחברים הפכו לחלק בלתי נפרד מהנוף הצרכני של העשורים האחרונים. אנשים כבר לא מוותרים על מבצעים או הוזלות והם מחפשים דרכים מעניינות וגם יצירתיות לקחת חלק בקבוצה גדולה בעלת מכנה משותף לשלהם וכך הם יוצרים כוח צרכני לא מבוטל בכלל. ועדי עובדים בתעשייה ועולם העסקים הם דוגמה טובה מאד לכך. מועדוני צרכנות אלה מאפשרים לחברים בהם ליצור קשר, לשאול שאלות, להתקבל כחברים או כמובן להבין מדוע אינם עומדים בקריטריונים להצטרפות. בזכות אתר אינטרנט שמרכז בתוכו פרטים ודרכים של יצירת קשר עם מגוון רשתות ומועדונים – קל יותר לדעת אל מי לפנות. אתר זה נקרא שירות בקליק והוא הופך לפופולרי ומבוקש יותר ויותר ממש מדי יום בזכות הנוחות שלו.
מועדוני חברים חשובים מוכרים כיום
כיום ההצטרפות למועדוני החברים מתבצעת בצורה נוחה וקלה דרך אתרי אינטרנט ייעודיים, זאת בתנאי שאותו עובד או לקוח מתאים לקבוצה שאליה הוא מעוניין להצטרף. בעת ההצטרפות יהיה עליו להגיש מסמכים כאלה ואחרים שיוכיחו את הזיקה שלו ואת קיומו של אותו מכנה משותף כאשר בוחנים למשל את אשמורת שירות לקוחות הרי שמדובר במועדון הלקוחות והצרכנות של הסתדרות המורים בבתי הספר היסודיים והגננות. אין ספק שמדובר בקלה גדול מאד שיש לו כוח צרכני רב והמנהלים שלו בהחלט יודעים לנצל אותו כדי להשיג הטבות והנחות במגוון רחב של תחומים ומוצרים. בדומה למועדוני צרכנות אחרים גם זה של אשמורת מציע מגוון רחב של ערוצי יצירת קשר למורים והגננות כך שכל אחד שרוצה לפנות יכול לעשות את זה בדרך הנוחה לו – התכתבות דרך מספר ייעודי בוואטסאפ, שליחת הודעה בדואר האלקטרוני או פתיחת פנייה מקוונת. לכל אחד מחברי אשמורת יהיה נוח לקבל את המענה הדרוש לו בדרך אחרת.
כשכל פרטי יצירת הקשר מרוכזים בצורה נוחה במקום אחד
בזכות האתר של השירות המהיר בקליק אפשר להגיע לכל ערוצי יצירת הקשר עם אשמורת או עם מועדוני לקוחות וצרכנות אחרים. לא תמיד זה פשוט לדעת אל מי הכי כדאי לפנות וללא ספק זה הרבה יותר נוח כשכל המידע מרוכז במקום אחד נוח וקל. עם הזמן הפופולריות של השירות המהיר בקליק הולכת וגוברת ובזכות זה גם מוסיפים אליו עוד ועוד פרטי יצירת קשר עם חברות, רשתות או עסקים נוספים. השאיפה היא לרכז במקום אחד נוח את כל החברות המוכרות כיום ממגוון תחומי החיים וכך לאפשר ללקוחות למצוא בדיוק את הדרוש להם בקלות ובמהירות – עמודי שליחת הודעה בדואר האלקטרוני, התכתבות בצ'אט באתר הרשמי או שליחת הודעות דרך הוואטסאפ או ה- SMS. כך כל אחד בוחר את הדרך הנוחה לו ומקבל את המענה שדרוש לו.